ARSD – czyli serwis autoryzowany Briggs & Stratton to najwyższa kategoria serwisu. Pozwala na wykonywanie napraw gwarancyjnych. Ta opcja daje oczywiście dostęp do wszystkich katalogów i cenników części i silników. Serwisom autoryzowanym przysługują najwyższe możliwe upusty.

Firmy ubiegające się o status serwisu autoryzowanego są zobowiązane odbyć szkolenie podstawowe. Zasady współpracy, prawa i obowiązki serwisu reguluje szczegółowo Umowa Dealerska.

Warunki

  • Wcześniejsza współpraca z firmą Chabin Sp.J. jako serwis nieautoryzowany.
  • Odbycie szkolenia serwisowego z zakresu naprawy silników Briggs & Startton,
  • Uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu sprawdzającego wiedzę.
  • Podpisanie umowy dealerskiej
  • Posiadanie pełnego zestawu narzędzi do naprawy silników Briggs & Stratton
  • Ekspozycja silników i oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do silników B&S, w tym oleju SAE30
  • Odpowiednie zagospodarowanie przestrzenne:
    • wydzieloną część serwisową z dostępem do sieci internetowej,
    • punkt przyjęcia sprzętu do naprawy
    • oddzieloną częścią sprzedażową

Ponadto w części serwisowej powinny znajdować się drzwi o szerokości co najmniej 140 cm aby możliwe było wprowadzenie traktorków.

Kontakt

Wszelkie prośby o dodatkowe informacje oraz pytania dotyczące współpracy prosimy kierować do naszych specjalistów ds. sieci serwisowej:
Maciej Studziński
specjalista ds. serwisów
(odpowiedzialny za województwa: Zachodniopomorskie, Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Kujawsko-Pomorskie, Podlaskie, Łódzkie, Mazowieckie)
e-mail: maciek@chabin.pl
tel. 42 684-98-73 wew. 28
Andrzej Pinar
specjalista ds. serwisów
(odpowiedzialny za województwa:
dolnośląskie, opolskie, śląskie, świętokrzyskie, małopolskie podkarpackie, lubelskie)
e-mail: andrzej@chabin.pl
tel. 42 684-98-73 wew. 28