CS –Serwis Współpracujący, jest to podstawowa forma współpracy jaką oferujemy. Pozwala serwisom na pełen dostęp do katalogów części, silników etc. oraz dostęp do zakupów z odpowiednimi dla tej kategorii upustami.

Serwisy współpracujące nie mają prawa wykonywania napraw gwarancyjnych.

Warunki

  • Podpisanie deklaracji współpracy jako serwis (CS) nieautoryzowany.
  • Posiadanie zestawu podstawowych narzędzi wymaganych do napraw silników Briggs & Stratton
  • przesłanie zdjęć poglądowych serwisu oraz wyglądu firmy i karty rejestracyjnej
  • przesłanie kserokopii dokumentów firmy:
  • jeśli jest spółką z ograniczona odpowiedzialnością (NIP, Regon, wpis do KRS)
  • jeśli jest spółką jawna (KRS – wszystkie strony, NIP, REGON)
  • jeśli jest spółką cywilna (umowa spółki, NIP, regon, zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej każdego wspólnika)
  • zakup zestawu narzędzi specjalistycznych o numerze katalogowym 19300 (koszt 1171 zł netto)

Dla serwisów współpracujących jest możliwe nieobowiązkowe 2 dniowe szkolenie serwisowe
(koszt szkolenia ok. 450 zł netto) lub jednodniowe szkolenie w siedzibie firmy klienta (koszt 999 zł netto). Planowany system szkoleń zależny jest od ilości zgłoszeń.

Kontakt

Wszelkie prośby o dodatkowe informacje oraz pytania dotyczące współpracy prosimy kierować do naszych specjalistów ds. sieci serwisowej:
Maciej Studziński
specjalista ds. serwisów
(odpowiedzialny za województwa: Zachodniopomorskie, Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Kujawsko-Pomorskie, Podlaskie, Łódzkie, Mazowieckie)
e-mail: maciek@chabin.pl
tel. 42 684-98-73 wew. 28
Andrzej Pinar
specjalista ds. serwisów
(odpowiedzialny za województwa:
dolnośląskie, opolskie, śląskie, świętokrzyskie, małopolskie podkarpackie, lubelskie)
e-mail: andrzej@chabin.pl
tel. 42 684-98-73 wew. 28