Przepraszamy za niedogodności.
Wyszukaj ponownie to co szukasz
1. Na kiedy będzie dana część, czy jest dostępna i w jakiej cenie?
Dostępność i cenę danej części najlepiej sprawdzić po zalogowaniu się na stronie www.chabin.pl w panelu kontrahenta (B2B) https://b2b.chabin.pl:30443/login, lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej.
2. Proszę dobrać mi część, mam model i typ silnika.
Należy zalogować się na stronie www.chabin.pl wejść w Katalogi dla serwisów wybrać Części Briggs& Stratton https://chabin.pl/pl/cms/10/dla-serwisow Wpisać model typ i kod silnika na okazanym schemacie dobrać odpowiednią część lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej.
3. Mam model starego silnika, potrzebuję nowy, zamienny.
Najlepiej zmierzyć długość i średnice wału i skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej .
4. Proszę dobrać mi część do skrzyni HydroGear, Tuff Torq.
Należy zalogować się na stronie www.chabin.pl wejść w Katalogi dla serwisów wybrać Części Tuff Torq https://tufftorq.ordertree.com/ i wpisać model i numer seryjny skrzyni lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej .
5. Nie ma części w B2B czy możemy to sprawadzić , w jakiej cenie i na kiedy.
Proszę skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej i podanie numeru części jeżeli nie jest ona widoczna w panelu kontrahenta B2B.
6. Nie wchodzi mi model silnika.
Dosyć często spotykamy się z tym, że dane w postaci modelu typu i kodu są nieczytelne. Nieczytelne są z rożnych przyczyn, np.: ktoś zaspawał część numeru na obudowie, zbił młotkiem, zardzewiało, etc. Jedynym i skutecznym sposobem jest w miejsce nieczytelnych numerów powstawiać znaczek gwiazdki (*). Dzięki temu będziemy mogli zawęzić poszukiwania do przynajmniej kilku silników.
7. Mam tylko numer seryjny, jaki to będzie model?
Proszę o skontaktowanie się z opiekunem sieci serwisowej , ewentualnie można przesłać zdjęcie danego silnika .
8. Proszę dobrać mi tłok , pierścienie. Mam kod silnika.
Należy zalogować się na stronie www.chabin.pl wejść w Katalogi dla serwisów wybrać Części Briggs& Stratton https://chabin.pl/pl/cms/10/dla-serwisow Wpisać model typ i kod silnika na okazanym schemacie dobrać odpowiednią część lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej.
9. Czy moja paczka wyjechała? Na kiedy będzie? Jakim kurierem? Czy mogę nr listu.
Informacja o zamówieniu znajduje się w Panelu kontrahenta B2B w zakładce zmówienia lub proszę skontaktować się z Działem Logistyki
Wyszukaj ponownie to co szukasz