Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

1.    Na kiedy będzie dana część, czy jest dostępna i w jakiej cenie?

Dostępność i cenę danej części najlepiej sprawdzić po zalogowaniu się na stronie www.chabin.pl w panelu kontrahenta (B2B) https://b2b.chabin.pl:30443/login, lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej.

2. Proszę dobrać mi część, mam model i typ silnika.

Należy zalogować się na stronie www.chabin.pl wejść w Katalogi dla serwisów wybrać Części Briggs& Stratton https://chabin.pl/pl/cms/10/dla-serwisow Wpisać model typ i kod silnika na okazanym  schemacie dobrać odpowiednią część lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej.

3. Mam model starego silnika, potrzebuję nowy, zamienny.

Najlepiej  zmierzyć długość i średnice wału i skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej .

4. Proszę dobrać mi część do skrzyni HydroGear, Tuff Torq.

Należy zalogować się na stronie www.chabin.pl wejść w Katalogi dla serwisów wybrać Części Tuff Torq   https://tufftorq.ordertree.com/ i wpisać model i numer seryjny skrzyni lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej .

5. Nie ma części w B2B czy możemy to sprawadzić , w jakiej cenie i na kiedy.

Proszę skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej i podanie numeru części jeżeli nie jest ona widoczna w panelu kontrahenta B2B.

6. Nie wchodzi mi model silnika.

Dosyć często spotykamy się z tym, że dane w postaci modelu typu i kodu są nieczytelne. Nieczytelne są z rożnych przyczyn, np.: ktoś zaspawał część numeru na obudowie, zbił młotkiem, zardzewiało, etc. Jedynym i skutecznym sposobem jest w miejsce nieczytelnych numerów powstawiać znaczek gwiazdki (*). Dzięki temu będziemy mogli zawęzić poszukiwania do przynajmniej kilku silników.

7. Mam tylko numer seryjny, jaki to będzie model?

Proszę o skontaktowanie się z opiekunem sieci serwisowej , ewentualnie można przesłać zdjęcie danego silnika .

8. Proszę dobrać mi tłok , pierścienie. Mam kod silnika.

Należy zalogować się na stronie www.chabin.pl wejść w Katalogi dla serwisów wybrać Części Briggs& Stratton https://chabin.pl/pl/cms/10/dla-serwisow Wpisać model typ i kod silnika na okazanym  schemacie dobrać odpowiednią część lub skontaktować się z opiekunem sieci serwisowej.

9. Czy moja paczka wyjechała? Na kiedy będzie? Jakim kurierem? Czy mogę nr listu.

Informacja o zamówieniu znajduje się w Panelu kontrahenta B2B w zakładce zmówienia lub proszę skontaktować się z Działem Logistyki

Przepraszamy za niedogodności.

Wyszukaj ponownie to co szukasz